1.

نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته)

صفحه 7-26
رضا زعفریان؛ قنبر محمدی الیاسی؛ ترانه فرخ‌منش؛ ندا موحدی‌پور

2.

بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس

صفحه 47-64
اسدا... کردنائیج؛ پرویز احمدی؛ زهرا قربانی؛ نازیلا نیاکان لاهیجی

3.

بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان)

صفحه 65-84
روح¬اله رضایی؛ آصف کریمی؛ فرشته میری‌کرم؛ لیلا صفا

4.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

صفحه 85-104
وجیهه باقرصاد؛ مهدی علیزاده؛ سعیده سعید بنادکی

5.

بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی

صفحه 105-124
سعید کریمی؛ ‌هارم بیمنز؛ محمد چیذری؛ مارتین مولدر

6.

بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی

صفحه 125-144
مریم کاظمی ترقبان؛ محمدحسن مبارکی

7.

شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی

صفحه 165-183
کامبیز طالبی؛ نرگس ایمانی‌پور؛ صغرا عباسی بِنی

8.

بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ

صفحه 185-203
مهران رضوانی؛ لیلا فنایی مرحمت

9.

مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا

صفحه 145-164
علی دیواندری؛ تینا باقری

10.

تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی)

صفحه 27-46
رحیم قاسمیه؛ حسن عبدالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب