1.

ارائه مدل اندازه‌ گیری چند بعدی برای ارزیابی کیفیت خدمات تلفن همراه

Pages 7-29
سید یعقوب حسینی; منیژه بحرینی‌زاده; علیرضا ضیائی بیده

2.

استراتژی نوآوری، تنوع و توسعه عملکرد: مطالعه تجربی در صنعت ساختمان و مسکن ایران

Pages 31-60
اسماعیل ملک¬اخلاق; محمود مرادی; مهران مهدی زاده; ناهید درستکار احمدی

3.

معنویت و خداباوری در سازمان؛ ویژگی مدیریت خداباور

Pages 61-79
حامد بردبار; سجاد عسکری متین

4.

ارائه مدل جامع برای ارزیابی عملکرد سازمان‌ها با استفاده از تکنیک‌های FAHP-FVIKOR بر مبنای کارت امتیازی متوازن؛ (مورد مطالعه: شرکت‌های کاشی و سرامیک استان یزد)

Pages 81-104
سعید سعیدا اردکانی; علی مروتی شریف آبادی; مریم جلالی; محمود اقبالی زارچ

5.

بررسی اثر مشارکت مشتری در تولید بر وفاداری مشتریان در خدمات بانکی: مطالعه موردی بانک سامان

Pages 105-129
میرزا حسن حسینی; وحیده سادات حسینی

6.

هشت شایستگی مدیریتی: شایستگی‌های ضروری برای مدیران قرن 21

Pages 131-152
مهدیه سادات خشوعی; حمیدرضا عریضی; ابوالقاسم نوری

7.

بررسی تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی

Pages 153-178
علی شیرازی; حنظله زینوند لرستانی; احمدرضا کریمی مزیدی


Journal Management System. Powered by Sinaweb