1.

مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)

صفحه 191-213
اکبر جابری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزایی پول؛ مهدی سلیمی

2.

نقش مقاصد در توسعۀ صنعت گردشگری ورزشی در یک دورۀ پنج‌ساله در امارت ابوظبی

صفحه 215-230
ابوالفضل فراهانی؛ نوشین اصفهانی؛ محسن زارعی؛ حسین خالقی آرانی خالقی آرانی

3.

بررسی اولویت ها و راهکارهای پیشرفت ورزش قهرمانی جودوی کشور

صفحه 231-246
ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ سید نصرالله سجادی؛ احمد محمودی؛ وحید ساعتچیان

4.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات

صفحه 247-262
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

5.

تأثیر جامعه‌پذیری سازمانی بر حفظ داوطلبی در ورزش دانشجویی

صفحه 263-282
معصومه کلاته سیفری؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ سیدیعقوب حسینی

6.

تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامۀ بهبود استرس برای ورزشکاران (Rest Q – Sport)

صفحه 283-302
حسین پورسلطانی زرندی؛ فرشاد تجاری؛ ندا خاوری

7.

بررسی رابطۀ بین آرزوهای شغلی و جامعه‌پذیری سازمانی در میان کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال‌غرب ایران

صفحه 303-323
فریبرز فتحی؛ مهرداد محرم زاده؛ میر حسن سیدعامری

8.

تحلیل موانع به‌کارگیری فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان فارس با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیارۀ فازی

صفحه 325-341
علی صنایعی؛ جواد خزائی پول؛ عبدالحمید شمسی؛ محمد سلطان حسینی

9.

تبیین وضعیت ایمنی استادیوم‌های فوتبال لیگ حرفه‌ای کشور

صفحه 343-359
لقمان حسامی؛ مجید جلالی فراهانی؛ خالد سلیمانی

10.

تحلیل الگوهای اثربخشی در فدراسیون‌های ورزشی براساس رویکرد ارزش‌های رقابتی

صفحه 361-380
حسین عیدی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ بهرام یوسفی؛ بهمن عسگری

11.

چکیده های انگلیسی

صفحه 1-10


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب