1.

رسانه و سیاست مصرف در بریتانیا; جنون گاوی، تغییراقلیم جهانی و ایدئولوژی های مرگبار

صفحه 1-10
دنیس بارتلز

2.

دریافت پیام در رسانه ها و تئاتر: درباره طرحواره ها و انگیزه‌های رسانه‌ای

صفحه 11-29
میروشه خوجه

3.

استفاده از مثلث بلاغت در سخنرانی‌های دبیرکل حزب‌الله، سید حسن نصرالله

صفحه 30-46
حاتم‌ الزین

4.

عوامل مؤثر بر انتخاب سبک زندگی سلامت محور شهروندان شهر تهران با تاکید بر مصرف رسانه ای

صفحه 47-65
محمدسعید ذکایی؛ ابوعلی ودادهیر؛ رضا خاشعی

5.

ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین

صفحه 66-79
سید حسین سیادت؛ سجاد شکوهیار؛ سید امیر حسین سخی جوارشک

6.

اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو

صفحه 80-94
محمدتقی عباسی شوازی؛ پوریا همایون

7.

مطالعه تغییرات طرحواره های بین فرهنگی کاربران به واسطه شبکه اجتماعی کوچ سرفینگ

صفحه 95-111
فروغ محمدی؛ حمیده مولایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب