1.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

دوره 1، شماره 3، 1388
سعید سعیدا اردکانی؛ سیدحیدر میرفخر الدینی؛ محمد زارعیان

2.

شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200
میثم شفیعی رودپشتی؛ محمد زارعیان؛ حسن زارعی متین؛ منیژه فیروزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب