1.

ارائه الگوی برند‌سازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 شهریور 1400
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

2.

تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب)

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 88-71
سهیلا صادقی نژاد؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

3.

طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان)

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 479-499
سارا معماریان؛ مهدی نادری نسب؛ مهرعلی همتی نژاد طولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب