1.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

2.

ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14
اکبر جابری؛ نصرالله سجادی؛ جواد خزائی پول

3.

تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 17-32
اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی

4.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 19-36
اکبر جابری؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی

5.

تحلیل موانع به‌کارگیری فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان فارس با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیارۀ فازی

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 325-341
علی صنایعی؛ جواد خزائی پول؛ عبدالحمید شمسی؛ محمد سلطان حسینی

6.

طراحی مدلی به‌منظور بررسی تأثیر خلاقیت، تسهیم دانش ضمنی و تسهیم دانش آشکار بر عملکرد سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 847-864
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ جواد خزائی پول


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب