1.

تأثیر ساختار سازمانی بر توانمند‌سازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان لرستان

دوره 7، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 533-546
سعید حاتمی؛ یزدان سبحانی؛ جمال‌الدین بیرامی ایگدر

2.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

3.

نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 481-493
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی

4.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.