1.

امکان‌سنجی استفاده از داده‌های رسانه‌های اجتماعی در مدیریت شهرت بخش خبری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 627-647
زهراسادات صدوق؛ سیدمهدی شریفی؛ سمیه لبافی

2.

بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبک‌های رهبری تحول‎آفرین و مبادله رهبر – پیرو

دوره 2، شماره 4، فروردین 1389
فرشید حسینی؛ حمزه رایج؛ مهرداد استری؛ سید مهدی شریفی

3.

تبیین مدل توسعة منابع انسانی به منظور دستیابی به شهرت رسانه‌ای (مورد مطالعه: واحد مرکزی خبر)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 139-156
طاهر روشندل اربطانی؛ سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان

4.

شناسایی سرمایه‌های فکری اصلی در سازمان‌های رسانه‌ای دولتی: مطالعه موردی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 607-629
سیاوش صلواتیان؛ سید مهدی شریفی؛ آرش قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب