1.

بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 94-80
فریبا عسکریان؛ فرناز فخری

2.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

3.

کاربرد فرآیند سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403
سید محمد حسین رضوی؛ فریبا عسکریان؛ فرزام فرزان؛ فرناز فخری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب