1.

ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 235-254
کمال سخدری

2.

باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی

دوره 14، شماره 1، بهار 1400، صفحه 158-139
سعید نیّری؛ سیدرضا حجازی؛ کمال سخدری

3.

بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها

دوره 8، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 631-648
کمال سخدری؛ بابک ضیاء؛ فاطمه جوهریان زاده

4.

تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه

دوره 10، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 339-358
محمد علی مرادی؛ کمال سخدری؛ شیما صنیعی

5.

تأثیر مهارت‌های اکتشافی تیم مؤسس بر پیشرفت فرآیند ایجاد کسب‌وکار نوپا: تبیین نقش تعدیل‌گر درجه تازگی ایده

دوره 12، شماره 1، بهار 1398، صفحه 61-80
کمال سخدری؛ سیما سجادی؛ محمد حسن مبارکی

6.

تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران)

دوره 10، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 395-415
کمال سخدری؛ بهروز زارعی؛ بهزاد صادقی

7.

شاپرک به‌مثابة کارآفرینی فناورانه در سازمان‌های بزرگ عمومی

دوره 8، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 393-411
علی رضائیان؛ حسن دانایی فرد؛ کمال سخدری؛ مهدی وحدت کار

8.

قابلیت شبکه‌سازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایش‌های راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران)

دوره 8، شماره 1، بهار 1394، صفحه 159-174
کمال سخدری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.