1.

بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1402
حسین نوروزی؛ بهاره اصانلو؛ علی صالح گوهری

2.

تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 184-208
لیلا مختاری؛ سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب