مختاری, لیلا, خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1400). تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند. , 13(1), 184-208. doi: 10.22059/jibm.2020.301937.3832
لیلا مختاری; سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند". , 13, 1, 1400, 184-208. doi: 10.22059/jibm.2020.301937.3832
مختاری, لیلا, خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1400). 'تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند', , 13(1), pp. 184-208. doi: 10.22059/jibm.2020.301937.3832
مختاری, لیلا, خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. تاثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند. , 1400; 13(1): 184-208. doi: 10.22059/jibm.2020.301937.3832


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب