1.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

2.

رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا

دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 115-94
معصومه دهقان؛ فریبا عسکریان؛ احسان محمدی ترکمانی؛ امین دهقان قهفرخی

3.

فناوری بلاک‌چین؛ مزایا، چالش‌ها و راهبردهای توسعه آن در بخش خدمات صنعت ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مهر 1403
فری مهر فاضلی؛ احمد محمودی؛ فریبا عسکریان

4.

کاربرد فرآیند سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403
سید محمد حسین رضوی؛ فریبا عسکریان؛ فرزام فرزان؛ فرناز فخری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب