1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

The Effect of Logo Attitude on Brand Extension Attitude

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 295-310
Bahareh Osanlou؛ Fatemeh Darvish

3.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 125-144
مهرداد مدهوشی؛ سعید رضایی

4.

ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند

دوره 24، شماره 3، مهر 1398، صفحه 43-50
فرزانه فلاحی؛ بهزاد سلیمانی

5.

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب