1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات ویروسی با طرح پژوهش تجربی

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 125-144
مهرداد مدهوشی؛ سعید رضایی

3.

ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند

دوره 24، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 43-50
فرزانه فلاحی؛ بهزاد سلیمانی

4.

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

دوره 9، شماره 2، پاییز 1393
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.