1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

Anime, Consume, and Participation: Iranian Instagram Users Participation in Anime Fandom Activities

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 163-176
Ali Golmohammadi؛ Melika Khodabin؛ Shaho Sabbar

3.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

4.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

5.

Determining the Suitable Research Strategy in Social Media’s Stages of Growth

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 57-115
Payam Hanafizadeh؛ Sepideh Shafia

6.

Employing the Technology Acceptance Model to Explore the Trends of Social Media Adoption and its Effect on Perceived Usefulness and Perceived Ease of Use

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 129-143
Manal Alduaij

7.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

8.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

9.

Investigating the impact of social media on the development of sports businesses

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 31-46
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

10.

Mediating Role of Advertising on the Relationship between Social Media and Online Risk on Online Shopping Habits

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1400
QARIBU YAHAYA NASIDI؛ Isyaku Hassan؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz

11.

New Media and Ideology: A Critical Perspective

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 137-162
Mostafa Goodarzi؛ Ali Asghar Fahimifar؛ Elahe Shakeri Daryani

12.

O Brave New World: The Dark Side of Cyberspace

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 19-35
Arthur Asa Berger

13.

Review of “Internet Addiction among Cyberkids in China” by Qiaolei Jiang

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 61-63
Maziar Mozaffari Falarti

14.

Review of “The People Vs Tech: How the Internet is Killing Democracy (and How We Save It)” by Jamie Bartlett

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 105-107
Tim Posada

15.

Social Campaigns on Online Platforms as a New Form of Public Sphere in Digital Era: A Critical Review

دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 81-95
Atieh Dokhanchi؛ Amir Manian؛ Mojtaba Amiri؛ Alireza Hassanzadeh

16.

Social Media and Politics: Examining Indonesians’ Political Knowledge on Facebook

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 119-139
Hamideh Molaei

17.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

18.

The Fourth Wave of Feminism and the Lack of Social Realism in Cyberspace

دوره 3، شماره 2، مهر 2019، صفحه 129-146
Negar Shiva؛ Zohreh Nosrat Kharazmi

19.

ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476
پری احدی؛ الهام حقدادی؛ فاطمه صابریان

20.

از ستاره به سلبریتی؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در تطور شهرت و هواداری تتلو

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 179-205
عبدالله بیچرانلو؛ سندوس محمدی

21.

بررسی میزان رویت پژوهشگران ایرانی در شبکه‏های اجتماعی: موردکاوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 321-337
حمیده اسدی؛ نادر نقشینه؛ مریم نظری

22.

بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی بر مشارکت شهروندان در فرایند بودجه‌بندی مشارکتی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 355-376
سمیه پورحسن؛ اسفندیار فرجوند

23.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

24.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

25.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.