تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,230 |
تعداد مقالات | 67,765 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,208,819 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 89,956,882 |
1. | Religiosity and Cyberspace: A Meta-Analysis on the Studies of Religion and Cyberspace | |||
دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 205-228 | ||||
Mohammad Javad Chitsaz؛ Mohammad Hosseini Moghaddam | ||||
2. | ارائه مدل رفتار منحرفانه جنسی نوجوانان دختر: تاملی بر رویکرد زمینهای | |||
دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 71-95 | ||||
نفیسه فقیهی مقدس؛ فهیمه مومنی راد؛ سعید شریفی | ||||
3. | بررسی تحولی هویت و رابطه آن با حرمت خود و حالت اضطراب در دانشجویان دوره کارشناسی | |||
159-158، شماره 0، شهریور 1380 | ||||
دکتر عباس رحیمی نژاد؛ دکتر محمود منصور | ||||
4. | تحلیل جامعهشناختی مؤلفههای هویّتساز در خاطره-داستان نورالدین پسر ایران | |||
دوره 12، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 221-242 | ||||
مریم اکبری؛ خلیل بیگزاده؛ عیسی نجفی | ||||
5. | رابطه ابزارهای جهانی شدن و هویت دینی | |||
دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 39-70 | ||||
خدیجه سفیری؛ زهرا نعمت الهی | ||||
6. | رابطه دینداری و مزاحمت برای زنان: تحلیل سیستمیک از مزاحمت برای زنان در شهرهای ایران | |||
دوره 30، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 139-165 | ||||
ابراهیم صالح آبادی؛ علیرضا قربانی | ||||
7. | رابطه سبکهای هویت با بهزیستی روانشناختی، اجتماعی و هیجانی: نقش واسطهای تعهد و پذیرش هویت دینی | |||
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 95-112 | ||||
8. | مطالعه جامعهشناختی هویت قومی نوجوانان شهر زاهدان و تأثیر ابعاد مذهبی، ملی و غربگرایانه بر آن | |||
دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 429-457 | ||||
مجید موحد مجد؛ محمود علی گو؛ محمدتقی ایمان؛ منصور طبیعی | ||||
9. | مطالعه جامعه شناختی هویت مدرن و دینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) | |||
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 949-973 | ||||
محمدرضا انصاری؛ شهلا کاظمی پور؛ رضا علی محسنی | ||||
10. | نسبت هویت و مدرنیته در اندیشه سیاسی- اجتماعی طالبوف تبریزی | |||
دوره 40، شماره 3، مهر 1389، صفحه 171-187 | ||||
خلیل اله سردارنیا | ||||
11. | نقش هویت دینی در همگرایی ایران و آسیای مرکزی | |||
دوره 41، شماره 3، مهر 1390، صفحه 1-21 | ||||
بهرام اخوان کاظمی؛ فریبرز ارغوانی | ||||
|