1.

Studying the Intervening Role of Social Capital in the Effect on Corporate Social Media on Quality of Knowledge and Innovational Performance

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 751-770
Naser Asgari؛ Behnam Jahani

2.

ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف)

دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116
مهدی محمدی؛ مهدی الیاسی؛ آزاده ساوه شمشکی

3.

بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان)

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 377-395
علی نصر اصفهانی؛ رضا انصاری؛ ریحانه مولایی خوراسگانی

4.

نقش سرمایة اجتماعی در عملکرد نوآورانة کارکنان، با تأکید بر نقش تاب‌آوری و توانمندسازی

دوره 3، شماره 2، تیر 1395، صفحه 189-207
منوچهر منطقی؛ بهروز اسکندرپور؛ اکرم دستیاری؛ یونس نظری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب