1.

اولویت ‏بندی پروژه‏های مدیریت کیفیت سازمان با شروع از انتظارات مشتریان

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 23-42
امیر دانشمندرخی؛ شمس الدین ناظمی؛ ناصر مطهری فریمانی

2.

سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 489-514
مهرعلی همتی نژاد؛ سپیده شبانی؛ زهرا تسلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب