1.

Designing a Competency Model for Creative Industry Leaders using Discrete Consensus Support Methods and Interpretive Structural Modeling

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 299-318
Seyed Mahdi Sharifi؛ Ali Akbar Farhangi؛ Ali Heidari؛ Seyed Vahid Agili؛ Fatemeh Mirzaei Rabor

2.

الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی

دوره 26، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 23-33
علیرضا تابش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید روح اله حسینی؛ طهمورث شیری

3.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

4.

تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کارآفرینی فناورانه در صنایع خلاق

دوره 17، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 163-183
بهروز جمالی

5.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

6.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 473-491
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی

7.

طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)

دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53
سعیده امامی قشلاق؛ سید مهدی شریفی

8.

طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183
علیرضا تابش؛ علی‌اکبر فرهنگی؛ سید روح‌اله حسینی

9.

گردشگری خلاق، ابزاری برای توسعۀ شهری (مطالعۀ موردی: کلان‌شهر تبریز)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 753-768
محمدحسن زال؛ فرشته دوستی؛ مهدی رمضان‌زاده لسبوئی

10.

مؤلفه های خلاقیت در صنایع خلاق: مطالعه موردی گروه کامکارها

دوره 13، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 296-323
سندوس محمدی نوسودی؛ مهری بهار





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب