1.

The Digital Transformation of Creative Industries as a Management Imperative of Information Security of Society on a Parity-Legal Basis

دوره 15، شماره 4، 2023، صفحه 47-63
Viktoriia Prokhorova؛ Natalia Chechetova؛ Roman Korzh؛ Oksana Orel؛ Iryna Fedotova؛ Kateryna Lytvynenko

2.

The Impact of Creative Industries on Gross Domestic Product Using Generalized Method of Moments (GMM)

دوره 28، شماره 1، تیر 2024، صفحه 196-219
Hoda Zobeiri؛ Ahmad Jafari Samimi؛ Maryam Ehsani

3.

الگوی بین‌المللی‌شدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی

دوره 26، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 23-33
علیرضا تابش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید روح اله حسینی؛ طهمورث شیری

4.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

5.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

6.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 473-491
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی

7.

طراحی الگویی جهت اخذ سهم بیشتر از بازارهای بین‌المللی برای محصولات تصویری و سینمایی ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 153-183
علیرضا تابش؛ علی‌اکبر فرهنگی؛ سید روح‌اله حسینی

8.

طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 299-318
سید مهدی شریفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ علی حیدری؛ سید وحید عقیلی؛ فاطمه میرزایی رابر

9.

گردشگری خلاق، ابزاری برای توسعۀ شهری (مطالعۀ موردی: کلان‌شهر تبریز)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 753-768
محمدحسن زال؛ فرشته دوستی؛ مهدی رمضان‌زاده لسبوئی

10.

مؤلفه های خلاقیت در صنایع خلاق: مطالعه موردی گروه کامکارها

دوره 13، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 296-323
سندوس محمدی نوسودی؛ مهری بهار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب