1.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

2.

مقایسه شبکه‌های عصبی و تصمیم‌ به خرید مشتریان به تبلیغات محصولات ورزشی منطقی و احساسی توسط ورزشکاران مشهور

دوره 1404، اردیبهشت، اردیبهشت 1404
احمد محمودی؛ فریبا عسکریان؛ محبوبه غیور نجف آبادی؛ نیروانا حسینی راسخ





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب