1.

Extracting Customer Behavior Pattern in a Telecom Company Using Temporal Fuzzy Clustering and Data Mining

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 549-570
Mohammad Fathian؛ Ehsan Azhdari

2.

بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870
غلامرضا جندقی؛ یاسر سیف؛ یاسر شجاعی

3.

شناسایی حلقه‎های علّی مرتبط با رویکردهای متداول در مدل تعالی سازمانی مبتنی بر پویایی سیستم

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 249-270
علی عبادی ضیائی؛ علی محقر؛ عادل آذر؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ حسین صفری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.