1.

ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
داود نصر اصفهانی؛ محمد سلطان حسینی؛ سمیه رهبری؛ هنگامه شمس

2.

بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 793-804
جعفر ابراهیم نژاد سلامی؛ افسر جعفری؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

3.

بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 315-326
رقیه سرلاب؛ فریبا عسکریان

4.

عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA)

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 163-151
رقیه سرلاب؛ لیلا غلامی حیدریانی؛ محمد سرلاب

5.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

6.

مطالعه و تحلیلی بر عوامل مؤثر بر صادرات کالاهای ورزشی ایرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مرداد 1400
ریحانه صالح نیا؛ حسین بخشنده؛ مینا حکاک زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب