نصر اصفهانی, داود, سلطان حسینی, محمد, رهبری, سمیه, شمس, هنگامه. (1401). ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. , 14(1), 307-285. doi: 10.22059/jsm.2021.309727.2571
داود نصر اصفهانی; محمد سلطان حسینی; سمیه رهبری; هنگامه شمس. "ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی". , 14, 1, 1401, 307-285. doi: 10.22059/jsm.2021.309727.2571
نصر اصفهانی, داود, سلطان حسینی, محمد, رهبری, سمیه, شمس, هنگامه. (1401). 'ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی', , 14(1), pp. 307-285. doi: 10.22059/jsm.2021.309727.2571
نصر اصفهانی, داود, سلطان حسینی, محمد, رهبری, سمیه, شمس, هنگامه. ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. , 1401; 14(1): 307-285. doi: 10.22059/jsm.2021.309727.2571


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب