1.

بررسی ابعاد سرمایۀ اجتماعی و رابطۀ آن با بازاریابی اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه استان قم)

دوره 4، شماره 3، مهر 1396، صفحه 309-332
غلامرضا جندقی؛ سیدمهدی قریشی؛ سیدمجید احدی شعار

2.

شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1029-1054
علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی

3.

مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 929-947
بیستون عزیزی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب