1.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

2.

تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 531-548
میثم میرزایی؛ رضا محمدکاظمی؛ مهدی خادمی

3.

طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 231-214
احسان حسن نژاد شاندیز؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ سید مرتضی عظیم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب