1.

Product Positioning as a Moderator for Halal Cosmetic Purchase Intention

دوره 14، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 39-60
Nor Rahimy Khalid؛ Che Aniza Che Wel؛ Suraya Akmar Mokhtaruddin

2.

تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

3.

عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوری خاک‏ورزی حفاظتی

دوره 51، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 33-49
سودابه مطلبانی؛ منصور زیبایی؛ آذر شیخ زین الدین

4.

عوامل مؤثر بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش در موسسات دانشگاهی با رویکرد فراتحلیل

دوره 52، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 87-105
فرهاد شیرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب