1.

The Effect of Online Marketing through Social Media Platforms on Saudi Public Libraries

دوره 13، Special Issue: Advanced Innovation Topics in Business and Management، 2021، صفحه 238-262
Magdah Ezat Gharieb

2.

The Effects of Social Networking Sites Use on Students’ Academic Performance at the University of Taiz

دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 37-56
Maged Rfeqallah؛ Rozilah Kasim؛ Faisal A.M Ali؛ Yahiya Abdu Al-Ghaffar

3.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب