1.

Identification and Analysis of Antecedents and Consequences of Experience Co-Creation in Iran’s Sports Tourism

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 579-592
Samaneh Rastgoo؛ Hassan Bahrololoum؛ Reza Andam؛ Hadi Bagheri؛ Seyedeh Azra Mirkazemi

2.

The relationship between Gamification and Sustainability of small and medium enterprise: Explaining the role of digital transformation in open innovation and value co-creation

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 118-137
Amir Mohammad Colabi؛ Fatemeh Sharaei؛ Sahar Alipour

3.

ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904
علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی

4.

بررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی

دوره 26، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 5-14
بهرام ایپکی؛ مرتضی پورعوض؛ یزدان موحدی

5.

شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 563-582
اسدالله کرد نائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه اصغری گودرزی

6.

مطالعه تأثیر کیفیت وبگاه و سرمایه اجتماعی بر هم‌آفرینی و نوآوری: با توجه‌ به نقش اشتراک دانش

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 155-177
علی محمدی؛ فاطمه محمدی؛ الهام کامیابی

7.

هم آفرینی فضای گردشگری هوشمند از طریق تعاملات دیجیتالی ارائه مدل مفهومی سایبر پارک

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 51-67
لیلا کوکبی؛ بهنود برمایه ور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب