1.

اثربخشی آموزش بازداری شناختی بر عملکرد توجه و کنترل پاسخ دانش‌آموزان با اختلال نقص‌توجه/بیش-فعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1404
محسن رفیع خواه؛ علی شریفی؛ مرضیه رحیمی

2.

تاثیر شدت های مختلف (خفیف و متوسط) تمرین مقاومتی حاد بر کنترل بازداری سالمندان

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 142-161
فاطمه شعبانی؛ علی اسماعیلی؛ زهرا سلمان؛ عین اله نادری

3.

طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری

دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14
شیرین احمدی؛ سجاد بشرپور؛ اکبر عطادخت؛ محمد نریمانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب