1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

مطالعه تاثیرات جنیست در توجه چشمی مخاطبان سینما با استفاده از ابزار ردیابی چشم: مورد مطالعه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین»

دوره 24، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 77-86
احمد آذرسا؛ محمدرضا دلیری؛ محمدرضا یگانه دوست؛ سیاوش صلواتیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.