1.

Analyzing the interaction of key factors of Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on Dynamic Capabilities Using An integrative meta-synthesis and interpretive structural modeling (ISM) approach

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 20-40
Ayoub Mohammadian؛ Seyed Hamed Vares؛ Nastaran Hajiheydari؛ Datis Khajeheian؛ Mohammad Kargar Shouraki

2.

Designing a Conceptual Framework for Digital Employee Experience

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 669-680
Yasaman Gheidar؛ Mehdi ShamiZanjani

3.

Designing the Insurance Coverage Model for FinTech Startups: A Novel Approach to the Necessity of Digital Transformation Track of in Insurance

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 71-94
Zahra Poorhadi Poshtiri؛ Ali Gholipour Soleimani؛ Narges Delafrooz؛ Kambiz Shahroodi

4.

Formation the Project Maturity of Public Administration in implementation of Digital Transformation Projects

دوره 13، Special Issue: Advanced Innovation Topics in Business and Management، 2021، صفحه 163-187
Andrii Blyznyuk؛ Iryna Melnyk؛ Yurii Hrinchenko؛ Anton Solomko؛ Svitlana Lernyk؛ Olga Moshak

5.

Identification of green human resource management practices in the digital transformation era in SMEs

دوره 17، شماره 3، مهر 2024، صفحه 983-1000
Bahareh Abedin؛ Arezoo Hosseinzadeh؛ Hamideh Honarmand Haghighi

6.

Process model of development of leadership qualities of public servants in the conditions of digital transformation

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 14-35
Roman Ivanovych Storozhev؛ Yurii Volodymyrovych Baiun؛ Igor Nikolaevich Yashutin؛ Olena Mykhailivna Nyzhnyk؛ Oleksandr Igorevich Voronov

7.

The Digital Transformation of Creative Industries as a Management Imperative of Information Security of Society on a Parity-Legal Basis

دوره 15، شماره 4، 2023، صفحه 47-63
Viktoriia Prokhorova؛ Natalia Chechetova؛ Roman Korzh؛ Oksana Orel؛ Iryna Fedotova؛ Kateryna Lytvynenko

8.

The relationship between Gamification and Sustainability of small and medium enterprise: Explaining the role of digital transformation in open innovation and value co-creation

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 118-137
Amir Mohammad Colabi؛ Fatemeh Sharaei؛ Sahar Alipour

9.

Unveiling Critical Drivers for Effective Digital Transformation Leadership and its Influence on Corporate Economic Performance: A Conceptual Model and Empirical Analysis in the Landscape of Emerging Economies

دوره 16، شماره 2، 2024، صفحه 132-160
Benatiya Andaloussi Manal؛ EL Yamani Rachida؛ Dhiba Youssef

10.

ارائه چارچوب مفهومی تحول دیجیتال قضایی در راستای حکمرانی دیجیتال

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 593-620
نرگس فرزانه کندری؛ سعید روحانی

11.

چرخه حیات تحول دیجیتال چابک: مرور نظام‌مند ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1402
سیدامیرمحسن موسوی؛ مهدی شامی زنجانی

12.

طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران

دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147
سعید نوع‌دوست؛ مصطفی صفدری رنجبر

13.

طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236
امیر محمد کلابی؛ کیمیا پوریایی

14.

طراحی و مدل‏سازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی

دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174
محمدسعید مظفری مهر؛ محمدتقی تقوی فرد

15.

مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 82-115
شکوه سادات علیزاده مقدم؛ اسدالله کرد نائیج؛ سید حمید خدادادحسینی؛ ایوب محمدیان

16.

معماری منابع انسانی هوشمند: رویکردی ساختاری بر تحول دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 215-234
عباسعلی رستگار؛ سید عباس ابراهیمی؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ بهاره کلاهی

17.

نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84
سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ محمد کارگر شورکی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب