1.

Developing a Model for Customer Retention Through Value Co-creation in Service Projects: A Study of Relationships and Interactions Between Iranian Firms and Their Clients

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 219-237
Ali Asghar Tashakkori؛ Fereshteh Lotfizadeh؛ Homa Doroudi

2.

تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 115-128
زهرا رزمی؛ مریم گلستانی

3.

تأثیر هم ‏آفرینی ارزش بر هم‏ هویتی هواداران با نقش میانجی سرمایة اجتماعی: مطالعة اجتماعات آن‌لاین باشگاه ‏های فوتبال

دوره 9، شماره 4، دی 1401، صفحه 569-589
محمد علی آبادی؛ هادی باقری

4.

شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 563-582
اسدالله کرد نائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه اصغری گودرزی

5.

طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236
امیر محمد کلابی؛ کیمیا پوریایی

6.

مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36
محسن نظری؛ الهام مهرجو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب