رزمی, زهرا, گلستانی, مریم. (1402). تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان. , 10(2), 115-128. doi: 10.22059/jut.2023.354761.1112
زهرا رزمی; مریم گلستانی. "تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان". , 10, 2, 1402, 115-128. doi: 10.22059/jut.2023.354761.1112
رزمی, زهرا, گلستانی, مریم. (1402). 'تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان', , 10(2), pp. 115-128. doi: 10.22059/jut.2023.354761.1112
رزمی, زهرا, گلستانی, مریم. تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان. , 1402; 10(2): 115-128. doi: 10.22059/jut.2023.354761.1112


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب