1.

تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال

دوره 13، شماره 3، آذر 1400، صفحه 293-311
مریم داودی؛ رسول یاعلی؛ فرهاد قدیری؛ عباس بهرام

2.

مقایسه روش‌های خطی، غیرخطی، افتراقی و TGFU بر خلاقیت و تصمیم‌گیری کودکان عادی، DCD و ADHD در فوتسال: تأکیدی بر آموزش فراگیر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1403
بهزاد محمدی اورنگی؛ مهدی شهبازی؛ بهناز بخشی نژاد





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب