1.

اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316
سیاوش صلواتیان؛ توحید سلطانی

2.

تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه

دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386
احمد قیومی؛ امیر حسین نخعی؛ امیر احسانی؛ حمیدرضا کرکه آبادی

3.

تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390
سپیده سیروس کبیری؛ سید محمدرضا موسوی

4.

شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271
سارا مومنی

5.

طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)

دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53
سعیده امامی قشلاق؛ سید مهدی شریفی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب