1.

ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 121-136
رحمت ا.. قلی پور؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عبدالناصر همتی؛ کیومرث شریفی

2.

بررسی تأثیر هوشمندی استراتژیک بر سرمایه‌های انسانی، ساختاری و ارتباطی در صنعت بیمه

دوره 15، شماره 3، مهر 1396، صفحه 667-686
حجت‌‎اله وحدتی؛ عبداله ساعدی؛ علی شریعت نژاد

3.

تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 300-325
محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ ایمان عزیزی

4.

توسعه مدل بیمه دیجیتال با رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
محمد آدابی؛ نسترن حاجی حیدری؛ سید حامد وارث

5.

توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از روش نگاشت علّی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 91-198
رضا زعفریان؛ فاطمه میرزایی رابر میرزایی رابر

6.

توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48
رضا اسماعیل پور؛ میثم قاسم نژاد

7.

طراحی الگوی سنجش بلوغ مدیریت ریسک در صنعت بیمه ایران با تأکید بر نقش حسابرسی داخلی

دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 341-379
محمدرضا مهربان پور؛ نظام الدین رحیمیان؛ علی سوری

8.

طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 457-472
هاشم دقیقی اصلی؛ کامبیز شاهرودی؛ سید مظفر میربرگ کار؛ یلدا رحمتی غفرانی

9.

مدل‎سازی بازار بخش خصوصی صنعت بیمه‎ی ایران با استفاده از تئوری بازی ها (مطالعه موردی)

دوره 45، شماره 1، خرداد 1389
جعفر عبادی؛ مریم جعفری بیدگلی

10.

مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885
پدرام آبدارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مسعود کیماسی؛ سیدوحید عقیلی

11.

مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124
صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری

12.

وضعیت‌یابی مؤلفه‌های زیرساختی پیاده‌سازی اشتراک دانش در صنعت بیمه‌

دوره 47، شماره 3، مهر 1392، صفحه 325-346
شبنم رفوآ؛ منصور تاجداران؛ سعید رضایی شریف‌آبادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب