1.

بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 855-870
غلامرضا جندقی؛ یاسر سیف؛ یاسر شجاعی

2.

بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 227-250
محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد

3.

بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران)

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
پرویز احمدی؛ عادل آذر؛ فردیس صمصامی

4.

بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770
منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل‎پور؛ دنیا کبیری فرد

5.

بخش‌بندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائة مدل بازار هدف

دوره 4، شماره 12، بهار 1391، صفحه 37-59
سید رضا موسوی گیلانی؛ حسن اسدی؛ سید نصراله سجادی

6.

بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 115-132
سعید مرتضوی؛ یاسر آسمان دره؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی

7.

نوع‌شناسی مصرف‎کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم‎گیری خرید

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 353-374
لیلی طباخیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا پویا


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.