1.

رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
ابوالفضل تاج‎زاده نمین؛ آیدین تاج زاده نمین؛ رضا مرتعی قره بلاغ

2.

هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314
نسرین راضی؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب