1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، زمستان 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

3.

موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دوره 1، شماره 1، تابستان 1388، صفحه 189-202
علیرضا الهی؛ نصرالله سجادی؛ محمد خبیری؛ حمید ابریشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.