1.

Designing a Fuzzy Inference System for Selecting e-Banking Services (Case Study: Sepah Bank)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 41-64
Hatef Rasoli؛ Amir Manian

2.

Indicators to mea sare good gorernance and its role promoting e-government

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 171-188
Seyyed Mohammad Moghimi؛ Mostafa Alaei Ardakani

3.

Proposing solutions to improve E-banking services using BSC, FANP & FUZZY TOPSIS (Case study: Selected banks in Fars province)

دوره 2، شماره 2، دی 2010، صفحه 141-298
Sayed Heydar Mirfakhraddini؛ Yasser Amiri

4.

بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 565-579
میثم رحیمی زاده؛ لیلا زکی زاده؛ امین عرب زاده تفتی

5.

طراحی الگوی نوآوری خدمات شهروندی دولت الکترونیک در ایران

دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-60
حبیب رودساز؛ محمدرضا زرگر؛ حسین اصلی پور





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب