1.

بررسی رابطه‌ی بین تصوّر از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه‌ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه‌ی موردی بانک ملّت)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 75-92
علی دیواندری؛ محمد حقیقی؛ اشکان الهیاری

2.

تداعیات کهن‌الگویی اشکال هندسی: درس‌هایی برای مدیران بازاریابی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 787-806
عاطفه طالب نژاد؛ بهرام رنجبریان؛ حمید بیدرام؛ حسین سماواتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب