تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,240 |
تعداد مقالات | 67,870 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,425,523 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 90,194,862 |
1. | Deconstruction as a Technique for Divergent Thinking in Pedagogy of the Academic Design Process | |
دوره 2، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 263-276 | ||
Mehdi Khakzand؛ zohreh Rakhshani | ||
2. | The Impact of Educational Environment On the Architectural Design Process of Students | |
دوره 3، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 243-260 | ||
Flora Fakourian؛ Mahdi Hamzenejad؛ Mehdi Khakzand | ||
3. | Understanding Experiential Qualities of Light-Touch-Matters: Towards a Tool Kit | |
دوره 1، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 1-20 | ||
Bahareh Barati؛ Elvin Karana؛ Paul Hakkert | ||
4. | آسیبشناسی آموزش در کارگاههای معماری با رویکردی سازندهگرا به ماهیت دانش طراحی | |
دوره 25، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 43-54 | ||
رویا صادقی فرشته؛ امید دژدار؛ سارا جلالیان؛ حسین اردلانی | ||
5. | آموزش معماری در مهندسی عمران: چالشهای امروز، ضرورتهای آینده | |
دوره 43، شماره 1، اسفند 1388 | ||
محمود گلابچی | ||
6. | برداشت صحیح از نمونه ها در ایده پردازی معماری | |
دوره 21، شماره 3، آذر 1395، صفحه 81-90 | ||
لیلا علی پور؛ محسن فیضی؛ اصغر محمد مرادی؛ غلامرضا اکرمی | ||
7. | برنامهدهی معماری، یک ضرورت برای طراحی | |
دوره 2، شماره 44، دی 1389، صفحه 77-85 | ||
سیدامیرسعید محمودی | ||
8. | تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی | |
دوره 3، شماره 46، آذر 1390، صفحه 75-85 | ||
ناصر کلینی ممقانی؛ سمانه عظیمی | ||
9. | نقش آفرینی تفکر روایت محور و فرصتهای آن در کارگاههای آموزش طراحی معماری | |
دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 85-100 | ||
حمید ندیمی؛ سمیه شریف زاده؛ زکیه السادات طباطبایی لطفی | ||