1.

Effect of Transformational Leadership and its Components on Organizational Innovation

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 221-241
Mozhdeh Mokhber؛ Wan Khairuzzaman bin Wan Ismail؛ Amin Vakilbashi

2.

Investigating the Mediating Role of Knowledge Sharing in the Relationship between Intellectual Capital and Organizational Innovation (A Case Study of Iranian Software Companies)

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 185-208
Abdolhossein Karampoor؛ نازنین مسعودی؛ Abolghasem Ebrahimi

3.

The Dynamics of Innovation and Governance Of Economic Growth

دوره 10، شماره 12، فروردین 2005، صفحه 21-44
Saeid H. Kashani

4.

The Impact of Design Thinking on Innovation

دوره 1، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 49-60
Mahdi Eradatifam؛ Sahar Heydarabadi؛ Aida Shahbazi

5.

اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان)

دوره 15، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 117-139
روح اله رضائی؛ فاطمه مغانلو؛ مهدی قهرمانی

6.

اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338
صاحب ایمانی؛ ریحانه گسکری؛ البرز قیتانی

7.

انعطاف پذیری منابع انسانی، خلاقیت، و نوآوری سازمانی در شرکت‏های بیمه

دوره 16، شماره 3، مهر 1397، صفحه 521-544
وحید نجفی کلیانی؛ عباسعلی رستگار؛ فاطمه رحمانی

8.

بررسی تأثیر ساختار سازمانی بر یادگیری و نوآوری سازمانی کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز

دوره 57، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 43-64
افشین حمدی پور؛ رسول زوارقی؛ اشرف بنیادی

9.

بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر نوآوری سازمانی با تأکید بر نقش میانجی استراتژی‏ های دوگانۀ مدیریت دانش

دوره 4، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 75-94
علی حمیدی زاده؛ زهرا کوچک زاده؛ فاطمه حاج کریمی

10.

بررسی تأثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی

دوره 11، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 87-114
محمود مرادی؛ کیخسرو یاکیده؛ فرزانه عبداللهیان؛ عاطیه صفردوست

11.

بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد

دوره 9، شماره 24، دی 1390، صفحه 131-154
سیدعلی احمدیان؛ حمیده شکاری؛ محمد افشاری

12.

بررسی رابطه قابلیت‎ شبکه‌سازی پارک‌های علم‌و‌فناوری بر نوآوری و عملکرد کسب‌وکار شرکت‌های عضو

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 329-351
هاشم آقازاده؛ عباس زارعی هنزکی؛ مهدی محمدی؛ احمد رضا الهی

13.

بررسی رابطۀ نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعۀ موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان)

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 485-500
طیبه نیک رفتار؛ کامبیز طالبی؛ فاطمه سعیدی آرانی

14.

بررسی نقش اکتشاف و بهره برداری از دانش در توسعه ابعاد نوآوری در مؤسسات تحقیقات کشاورزی استان البرز

دوره 48، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 693-729
سینا صاحبدل؛ محمد علی نساجهای صرافی؛ محسن ملک لی؛ سعیده اجاقی

15.

تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجی‌گر هوش راهبردی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223
ایمان صفائی؛ الهه حیدریان بایی

16.

تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 653-673
روح الله رضائی؛ فاطمه مغانلو

17.

تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)

دوره 6، شماره 3، آذر 1392، صفحه 27-45
علی نصر اصفهانی؛ زینب امیری؛ مجتبی فرخی

18.

تحلیل رقابت‌پذیری در تعاونی‌های کشاورزی: نقش یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی (موردمطالعه: تعاونی‌های کشاورزی استان تهران)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 332-349
نازنین ورامینی؛ احمد رضوانفر؛ سید حمید موحد محمدی؛ سید احمدرضا پیش بین

19.

تحلیلی بر نوآوری در صنعت خودروسازی؛ با کاربرد مدل‌یابی معادلات ساختاری (SEM)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
سعید سعیدا اردکانی؛ فاطمه شاکری؛ حبیب زارع احمدآبادی؛ رضا کاوندی

20.

نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258
علیرضا امینی؛ اسماعیل مزروعی؛ معصومه آقاجری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب