1.

Service Quality and Student Satisfaction: The Moderating Role of University Culture, Reputation and Price in Education Sector of Pakistan

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 237-258
Shahzadi Saleem؛ Kamran Moosa؛ Abeer Imam؛ Rashid Ahmed Khan

2.

بررسی تطبیقی شیوه‌های جبران خسارت در مسئولیت مدنی غیر قراردادی

دوره 45، شماره 2، تیر 1394، صفحه 265-283
سید حسین صفایی؛ حانیه ذاکری نیا

3.

بررسی سیرتحول مالکیت، مدار آبیاری و هزینه‌های چاه در روستای چرخاب یزد

دوره 63، شماره 3، آذر 1389، صفحه 287-305
ایمان اسلامی؛ علی اکبر مهرابی؛ غلامرضا زهتابیان؛ محمدرضا اختصاصی؛ محمدعلی زارع چاهوکی

4.

بررسی نقش بازاریابی در گردشگری غذا (مطالعة موردی: مدیران هتل‏ ها و رستوران ‏ها در شهر تبریز)

دوره 54، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 115-130
ابوالفضل قنبری؛ محمد فاریابی؛ خاطره عبدی دایلاری

5.

بکار گیری مدل شبکه ی عصبی فازی در تعیین زمان خرید اوراق بهادار دار

دوره 2015301، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 1-57
محمد عظیم خدایاری؛ عباس صمدی؛ طیبه بیات

6.

تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 57-75
ساناز صابری؛ عبدالرضا میری؛ مهدی زکی پور

7.

تغییر قراردادهای پیمانکاری نفتی بر اثر ناسازگاری زمانی

دوره 9، شماره 1، مرداد 1402، صفحه 79-98
عبداله رجبی

8.

عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426
امیر خانلری؛ مهشاد السادات دعایی اسکویی

9.

قیمت‌گذاری شیر در ایران: چالش‌ها و راهکارها

دوره 19، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 59-69
علی صادقی سفیدمزگی؛ محمود زارع بیدکی؛ نرگس شیروانی بروجنی؛ شهرام درزی لاریجانی

10.

مقایسه مدل مفهومی رفتار خرید میگو در دو سطح متفاوت درآمدی خانوارهای شهر تهران

دوره 73، شماره 4، دی 1399، صفحه 529-540
سهیل ریحانی پول؛ علیرضا عالیشاهی؛ افشین عادلی

11.

مکان‌یابی بهینۀ فضاهای سبز در سکونتگاه‌های روستایی (مطالعۀ موردی: نقاط روستایی شهرستان خواف)

دوره 40، شماره 3، آذر 1393، صفحه 573-588
علی‌اکبر عنابستانی؛ مهدی جوانشیری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب