1.

ارائه الگوی مدیریت ریسک منابع انسانی در صنعت بانکداری بر اساس تحلیل داده‌بنیاد (مورد‌ مطا‌لعه: بانک‌های ملت تهران)

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 346-376
محمدعلی شاه حسینی؛ مسعود کیماسی؛ مرجان فیاضی؛ محمدرضا خدادادیان

2.

بررسی تأثیر تعهد مؤثر سازمان به مشتریان وفادار بر رفتار شهروندی آنان بهواسطۀ تعهد مؤثر مشتریان به سازمان (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهرستان نیشابور)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 371-398
جلیل صافحیان؛ امیر محمد فکور ثقیه؛ علیرضا خوراکیان

3.

بررسی رابطة عدالت سازمانی و تنبلی اجتماعی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 115-133
حسین دامغانیان؛ سید مهدی موسوی داودی؛ کیارش فرتاش

4.

شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314
مهرداد استیری؛ علی دیواندری؛ سید رضا سیدجوادین؛ سید حمید خداداد حسینی

5.

شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 67-86
رضا محمدکاظمی؛ سعید جعفری مقدم؛ سارا سهیلی

6.

طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 559-579
علیرضا طجرلو؛ منوچهر انصاری؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی

7.

طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142
غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب