1.

A Framework for Business Model Design

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 267-284
Porrandokht Niroomand؛ Mahbobeh Ranjbar؛ Seyed Mohamad Aeraby؛ Behnaz Hajisadeghi

2.

طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 291-314
حسین حیدری؛ محمد فاریابی؛ علیرضا فضل زاده

3.

طراحی مدل ساختاری مدیریت منابع انسانی برای دستیابی به وفاداری سازمانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 457-480
حسین حیدری؛ فرانک موسوی؛ سید رضا حسنی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب