شهریاری نسب, محسن. (1404). ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , 18(2), 183-212. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
محسن شهریاری نسب. "ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد". , 18, 2, 1404, 183-212. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
شهریاری نسب, محسن. (1404). 'ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد', , 18(2), pp. 183-212. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
شهریاری نسب, محسن. ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , 1404; 18(2): 183-212. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب