1.

قدرت کلان‌داده‌ها در شرکت‌های کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایه‌ی نظریه‌ی قابلیتهای پویا

صفحه 1-22
خاطره قیصری

2.

کارآفرینی اجتماعی در قاعده هرم: مدل حکمرانی محلی برای توانمندسازی پایدار

صفحه 23-48
شکوه سادات علیزاده مقدم؛ علی مبینی دهکردی

3.

بررسی تکامل دو دهه اخیر ادبیات کارآفرینی منطقه‌ای با تمرکز بر چارچوب ترکیبی ADO-TCM

صفحه 49-80
بهمن خداپناه؛ حمید پاداش؛ فریبا مصری عیسی لو

4.

واکاوی جامعه شناختی کنش نانمادی و نمادی زنان کارآفرین اجتماعی: تحلیل روایتی پیامدی زنان کارآفرین اجتماعی

صفحه 81-107
حسین مقیمی اسفندآبادی؛ سید مصطفی رضوی؛ زهرا سرافرازی

5.

تحلیل استراتژیک توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی

صفحه 108-148
فاطمه دهقان منشادی؛ علی اصغر تباوار؛ محمد قاسمی

6.

متاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی

صفحه 149-182
سحر بی باک؛ محمد احسانی؛ رسول نوروزی سید حسینی

7.

ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 183-212
محسن شهریاری نسب

8.

تحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهنده‌های شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری

صفحه 213-234
محمود احمدپور داریانی؛ مهران کرمی فخرآبادی؛ کمال سخدری؛ علی داوری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب